Selasa, September 01, 2009

Komen, Cadangan & Kritikan

Ubuntu Brunei mengalu-alukan untuk biskita/pengunjung bagi memberikan sebarang komen, cadangan dan kritikan mengenai blog Ubuntu Brunei. Sila gunakan borang di bawah untuk tujuan berkenaan.

Terima kasih.


7 ulasan:

Ubuntu Brunei berkata...

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Sila catatkan komen, cadangan dan kritikan biskita mengenai blog Ubuntu Brunei. Terima kasih.

Tanpa Nama berkata...

Teruskan usaha saudara dan semoga lebih ramai lagi orang brunei menggunakan Ubuntu.

ndai berkata...

teruskan usaha untuk mengongsikan ilmu ubuntu. layout website cantik nyaman mata memandang tambahan lagi isi kandungan padat dengan tips dan tutorial mengenai ubuntu...semoga urg brunei suka utk menggunakan ubuntu. keep it up....i lyke toh

Newbie berkata...

Satu2nya website bruneian yg menerangkan hal ubuntu dalam bahasa melayu (even adalah sikit bercampur aduk dengan bahasa english) :)) Tahniah ubuntubrunei.

xboys17 berkata...

assalamualaikum...saya teruja dengan blog ini...selama ani banyak membaca pasal web design dari orang malaysia saja...tapi confuse apakan ubuntu ani?...

Ubuntu Brunei berkata...

Walaikumsalam xboys17. Sila rujuk entri dalam kategori Pengenalan-Ubuntu insya Allah ianya akan dapat menerangkan serba sedikit mengenai dengan Ubuntu. Terima kasih.

Haikal berkata...

Tahniah atas usaha blog ubuntu brunei.

Catat Ulasan